Известие

Collapse
No announcement yet.

Светва лампата на инжекциона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светва лампата на инжекциона

    Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.
    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

  • #2
    Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
    Някой имал ли е следния проблем: Когато карам със 120-130 на магистаралта и не изключвам от скорост известно време светва червената лампичка с формата на дюза и оборотомера пада на 0 оборота сякаш е изключен двигателя, но докато успея да натисна съединителя, ДВГ се изфорсира, свети още няколко секунди и всичко пак е нормално. Докато това се случва колата не само губи скорост, но и сякаш съм набил спирачка за секунда.
    Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Нали знаеш отиваш на диагностика за да виядят каква грешка е записана може да е нещо с дачтика на хол или бензинова помпа но не става с гадаене .
      Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
      п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.
      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

      Comment


      • #4
        няма как да ти се каже от какво е
        карай и тва е
        и не виждам защо очакваш друго отношение
        инаме да случвало се е на всички
        може да е опасно може да не е
        търсачката няма да ти помогне
        врачка евентуално ма не варвям че има добри врачки
        то добрите диагностици са кът
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
          Като се върна от път първото нещо ще е това да направя. Просто проверявам дали му се е случвало на някой да знам дали е опасно да се прибера в София или да търся тук някъде диагностика. Бензинова помпа не е защото ми го прави както на газ така и на бензин. Днес пърувах от Ямбол до Варна спокойно каране и изключвах от скорост на всяко надонище и не го направи нито веднъж. Сутринта обаче пътувах Бугас - Ямбол и на магистралата го направи няколко пъти когато задържах на скорост по-дълго. Когато обаче я оставям по инерция от време на време няма никакви проблеми.
          п.с. Очаквам отговори от хора които могат да помогнат с нещо, а не такива да ме пращат на диагностика, да ми казват, че не са врачки или да търся в търсачката. Пределно ми е ясно, че ще се вкрава в бокса, но в момента съм доста в движение и ми е леко невъзможно. Форума е за тава, да се обменя информация, а не да се храним един друг.
          Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
          Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Ето ти отговор щом го прави и на газ и на бензин значи е от тоците спира подаването на искра и то на всички цилиндри, което може да говори за липса на сигнал към ЕКУ за подаване на искра. Значи евентуално не работи датчика на коляновия вал, но в книгите пише че ако не работи неговия сигнал се замества със сигнал от датчика на идентификация на цилиндрите (на разпределителния вал) значи че и двата трябва да не работят да прекъсва от това. Може д аима кабел който да се "люлее" свободно в коша на двигателя и от време на време да замасява, може Екуто от време на време да спира да подава ниското напрежение към бубините и т.н.
            Като имам предвид горното което е доста не пълен сценарий за симптомите на колата ти се опитвам да ти обесня че на коли със сходни симптоми причината за повредата може да е различна.
            Благодаря за изчерпателния и колегиален отговор Престраших се и пътувах така, но ми скъса нервите докато стигнах в София. При един от пътите когато спирах чух някакво реле да трака, от тези до акомулатора. Когато свалих капачето се оказа, че е точно релето на инжекциона. Утре ще я закарам при Сашо (Лисан) и ще я мъчим. Дано да е релето само.
            Имам едно питане обаче. Ако е реле няма ли от веднъж да спре да работи или ще е както при мен постепенно?
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • #7
              След диагностиката при Сашо се установи, че компютъра е записал грешка на имобилайзера, и след разкачване и изчистване на грешката пак се появява. Интересно ми е защо обаче се проявява проблема само когато покарам по-дълго време извън града? Дали тогава се натрупват повече грешки или какво?
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #8
                Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                  Ако имаш резервен ключ покарай малко с него.
                  Точно се прибрах и карах с другия ключ. За първи път ми го направи в градски условия. Съмнявам се, че не е от ключа, а от релето което чух да щрака последния път. Дали е възможно?
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    Не мисля че трябва да се чува шум от релето.Смени го и мини пак през Сашо за чистене.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      Тази сутрин като се прибирах от работа в 7 сутринта колата спря тотално. Дадох на контакт и лампата на инжекциона мигаше. След като разкачах акомулатора, разбутвах буксите на ключа се огледах в релетата. Естествено с мигането когато съм на контакт щракаше релето, но не на инжекциона а се оказа на горивната помпа. Видях, че е същато с това на перката на радиатора и просто им размених местата. Колата запали и не прекъсна нито веднъж до нас. Ще наблюдавам как се държи тези дни и ще пиша дали е решен проблема или просто съм имал късмет.
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        И аз искам да попитам ако може

                        И аз имам проблем със тази индикация.значи като настъпя Алфинята на 2-ра до 3200 оборота и бързо превключа на 3-та ми светва инжектора и колата за момент, колкото и газ да подавам не реагира.след 2-3 секунди започва нормална работа на двг-то.Дебитомера ми е на един месец също и термостата.Благодаря предварително давайте мнения Алфисти че вече взе да писва тая капризност,вече втора Алфа и все нещо дразнещо
                        156 2,4jtd

                        Comment


                        • #13
                          и аз имах подобен проблем с въпросната ламба при извън градско шофиране и при изключване от скорост ми падаха оборотите и понякога гаснеше.
                          Беше ми скъсан маркуча от дебитомера до дросела
                          пробвах с лепене но не става пак дърпа въздух и лъже компа.
                          Накрая си купих нов и вече нямам проблеми с въпросната ламба
                          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                          Продавам Алфи на части!

                          Comment


                          • #14
                            re

                            Благодаря колега за мнението ама моята Алфа е Дизел и е малко по различна
                            156 2,4jtd

                            Comment


                            • #15
                              Хайде кажете де

                              Никой ли неможе да помогне,писал съм по нагоре какво става със моята машина.Писна ми от диагностики.Благодаря
                              156 2,4jtd

                              Comment

                              Working...
                              X